Stronger...<3

L : Jag klarar inte att se dej.När jag ser dig blir jag bollrädd så tjock är du hahahha
den 7 oktober 2010

F :
hej då skicka inga mer meddelanden t mej jag orkar nt med dej

L:
Hhahah vadå ?Idiot va inte så jävla kaxig vänta bara din lilla fitta

F:
jag säger inte det här för att vara elak jag säger det för att hjälpa dej men om inte du ändrar på din attityd kommer du få ett dåligt liv man kommer ingenstans med din attityd.
den 8 oktober 2010

L:
ska komm från rätt käft din lilla fitta tycker så jävla synd om dig asso!

L:
Hahha ja du kommer bli något när du blir vuxen du kommer bli en stor äcklig HORA. asso din lilla fitta stäng din käft innan ja slår sönder dig FATTA ! asso de är synd om dig, bry dig inte om mitt liv sköt ditt eget, iställe för att du ska sitta och komentera andras ! Det du kommer bli också är en stor jävla fucking tjockis assu!Du kommer bli liten knubbis!!!Du vet såna du tittar på tv såna som sitter och blöder och får hjälp för attt andas sån som ligger på sjukhus jag kommer göra dej till en sån person vänta bara!Din lilla tjockis fitta vänta bara!!!



Om det här är en sådan person som du vill vara vän med?
fine by me......men jag tänker nt ta sån bullshit


Kelly clarkson-Stronger

Lyssna på texten det är vad jag är o vad hon inte är.....



Kommentarer
martina

O M G ! :O

2012-01-13 @ 18:40:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0