Perfect to me <3

Ska sova hos älskade Angelica imorgon mys!

Så det här inlägget tillägnar jag dig mi amor <3

Ja vart ska man börja, lärde känna dig när du var ny i klassen tyckte på engång att du verkade snäll och super vacker men väldigt blyg <3
Ju mer jag lärde känna dig och ju mer du öppnade upp dig för mig såg jag en super stark tjej som är otroligt generös och bryr sig otroligt mycket om andra <3 Men även en rolig och sprallig tjej med ett otroligt gullit leende och skratt <3

Hoppas vi alltid kommer hålla ihop du och jag. Om du någonsin behöver mig finns jag här för dig min älskade amiga <33

Te quiero mi corazon <3




Pink- fuckin perfect

Du är fuckin perfect to me <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0