Jesus in my heart <3

Hej alla fina <3

Idag är det långfredag och jag har lov skönt!
Denna dag är den dagen jesus korsfästest (stavning?) och på den 3 dagen uppstår han så nu blev det lite religon kunskap haha ;)

Men för er som inte visste så är jag troende och kristen jag tror på Gud och Jesus och jag har gjort det lääänge nu , jag ber varje kväll och tackar Gud och Jesus för allt dom gjort för mej och resten av världen <3

Jag tror på en Gud som älskar alla oavsett hudfärg,sexuellläggning,kön eller ursprung, han är som en pappa nästan :)

Men iaf ville bara skriva ett inlägg tillägnad Jesus, så tack jesus för allt och du kommer alltid vara en del av mitt liv <3





Fader vår, som är i himmelen,
helgat varde ditt namn,
tillkomme ditt rike,
ske din vilja, såsom i himmelen, så ock på jorden.
Vårt dagliga bröd, giv oss idag,
och förlåt oss våra skulder,
såsom ock vi förlåta dem oss skyldiga äro,
och inled oss icke i frestelse, utan fräls oss ifrån ondo. Amen



Kommentarer
Tjäna pengar enkelt!

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

2012-04-12 @ 18:06:05
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0