Vissa fattar helt enkelt inte....

Hej <3

Måste bara skriva av mig,  fattar inte att vissa människor inte fattar eller accepterar fast man förklarar om o om igen så himla onödigt bråk om ni bara hade sagt ok så hade det inte blivit bråk, är inte ens sur eller arg på er bara så otroligt lessen och besviken fattar inte hur man kan bete så där mot en vän, ni säger "nee vi gaddar inte ihop oss vi säger bara vad vi tycker"  aha så det här är att inte gadda ihop er eller vara riktigt elaka?

frida tkr att jag ska ha dåligt självförtronde bara för hon tkr att jag är dålig o ful o massa, men med dåligt självförtroende kmr man ingenstans! (s gilla) ( j skrev)

HAHAH alltid dra ..
xd ( s skrev)

inte lätt att vara ödmjuk när man redan är bäst?
jaa de är ju moget eller hur sofia?!?! (j skrev)

du behöver inte ta de så seriöst (j skrev)

PRECIS! (s skrev)

den enda som är dum i huvudet isf är du. nu är jag på riktigt sur på dig. sluta leka bitch

det är såååååååå fucking standard att du lämnar mitt i allt när vi har rätt osv XD (j gilla) ( s skrev)

ja för hon är så jävla feg (j skrev)

Trodde inte detta om er ni fattar nt hur mkt ni sårat mig....



Kommentarer
The king of fucking everything

en till av dina otroligt mogna sidor frida

2012-03-10 @ 14:18:35
softish

Hahahha okey, vi kör på den stilen då frida. Fast alltså seriöst, vad är grejen med att lägga upp konversationen i bloggen, du gjorde de förut med lollo oxå, där kan man ju tänka till lite.. Kanske jag ska lägga upp konversationen vi skrev i gruppen på min blogg? Fast njaa, de skulle inte va så kul för dig va ?



Du tar de så seriöst, förstår inte vad de är vi gjort som verkligen sårat dig så mycket. Och fortfarande, om vi nu gaddar ihop oss, wtf ska vi göra åt saken ? Skriv/snacka med oss var och isåfall ?

2012-03-10 @ 17:10:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0