Yes bitch i dont motherfucking hate you

Hej alla söta <33

Har inte bloggat på ett tag men tänkte göra det idag :)
Idag fyller älskade mormor 65 år så grattis <33
Vi ska bjuda hem familjen o äta middag o fika så det blir mys sen imorrn kanske centrum <3

ville bara skriva att jämfört med vissa så hatar jag inte folk titt som tätt bara för att jag bråkar med någon hatar jag inte den personen för hata är ett starkt ord och jag skulle inte kunna hata någon för lite onödigt bråk, däremot kan jag tycka att vissa är otroligt omogna och dom flesta vet inte vad jag har gått igenom eller hur jag mår och jag har inget intresse att berätta det heller när vissa inte lyssnar spec bra men tur att jag har älskade Angelica som jag kan prata om allt med och som förstår mig och älskar mig prec som jag är men aja orkar nt slösa energi på det här nu men peace and love till alla oavsett om dom e omogna eller ej <33





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0