Stinsen

Hej <3

Idag åkte jag Julia mormor och Kaje( mormors syster man) och handla först en juice press och volummaster sen lämmna dom av oss i stinsen så vi va i stinsen runt 1 jag handlade:

* 2 par svarta leggins-gina
* skor (som jag ska byta imorrn t annan storlek)
* nagelpensel o "nagelverktyg" så det e lättare att måla naglarna
*3 par trosor

så det blev lite iaf ;)  Men imorrn ska jag handla 2 BHar, tröjor, jeansleggins och kanske annat och imorrn ska jag slinga håret kl 12 då ska gulle julia följa med.

Min kusin linnea sover här idag igen yeey o vi har precis använt juicepressen o fan va gott det blev o NYTTIGT :D
Vi hade i morot,äpple,apelsin,ingefära :)

Jaa det va nt så mkt mer en bra dag iaf hoppas imorrn blir minst lika bra :) <3


Kommentarer
sofia

Jaa äälska, så jävla gott! :D <33



Jaså okej.. köp den fort då, vill se bilder!! :D vart ska du åka och shoppa imorn ? :D <333

2012-01-04 @ 21:53:07
URL: http://softers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0