Nyttig shiit

Hej <3

jaha idag va man o jagade va sviiinkallt så efter 1 o en halv timme satte jag mej i morfars bil med högsta värme o musik sen satt jag där ett tag...o sommnade gick upp 05.30 o sommnade på natten kl 01.00

Men nu sitter man o dricker färskpressad juice som inehåller morötter,äpple,apelsiner,ingefära
och äter röda vindruvor ;))

men imorgon ska jag t kista o byta skor o sen sova hos mamma sen på söndag vet jag nt kanske friskis med julia??

Men hej dööö (men snälla dö nt <3)


haha jag fick in 7 vindruvor i munnen :P


Kommentarer
sofia

lägg upp bättre bilder på ditt hår, de vart skitfint!! :D <333



och haha neej med ga.ma blir de inte ens platt, och så går de ut efter bara nån timme -.- haha :) <333

2012-01-06 @ 20:22:36
URL: http://softers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0